وبلاگ شخصی آلا بیگدلی

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۰۲
    حس
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۳/۰۵
    زن
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۶، ۱۴:۰۳ - یه خانوم گل ***
    :/
  • ۲۰ بهمن ۹۵، ۲۳:۲۷ - ramin pazoki
    لایک

فراموشی

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۲۹ ب.ظ

هیشکی واسه خودت نمیخوادت فقط واسه فراموش کردن بقیه میخوانت :(

  • آلا بیگدلی

نظرات  (۸)

  • شیکسون (^_^)
  • :(
    هیشکی هم قدرتو اندازه خودت نخواهد دونست...
    مخالفم
    من خیلی موافق حرفت نیستم....
  • نویسنده پاک دل
  • بدترین مورد :(
  • مکاترونیک خودرو
  • گاهی وقتهااااااا
    *****************************
    عکس درباره من گوشه بالا سمت چب سایتتووووو
    عوض کن
    من به این عکساااحساسیت داررممم
    البته آدمی هم که واسه خودمون بخوادمون بگردیم پیدا میشه:))
  • آلا بیگدلی
  • این اتفاق واسه همه افتاده ولی تو مثل اونا تلافی نکن چون میشی یکی مثل خودشون
    کاری که با من شد و کاری که من الان میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی