وبلاگ شخصی آلا بیگدلی

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۰۲
    حس
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۳/۰۵
    زن
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۶، ۱۴:۰۳ - یه خانوم گل ***
    :/
  • ۲۰ بهمن ۹۵، ۲۳:۲۷ - ramin pazoki
    لایک

پرواز

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ق.ظ

به قصد پرواز تجربه کردم سقوط را

  • آلا بیگدلی

نظرات  (۱۰)

آسمان در پیش چشمان من است ....... آفتاب آسمان جان من است

چون زمین در زیر پاهایم بود .........کوه رقصان سر انجامم بود 

پنجه در خاک سیه ماندن چرا؟........بی خبر از آسمان ماندن چرا؟

آسمان آبی ز پرواز من است........چون همای عاشقی راز من است 

آن ستاره برق چشمان من است ....مستی مهتاب ایمان من است

می دهد پرواز من بر من نوید ............چون بمیرم مرده ام همچون شهید

چون نهایت تن ز جان بر میکنم.......گر قناری باشم آسمان بر کنم

شاه مرغان زمین و آسمان...............باز پر شور جهان بیکران

من سلام آفتابم آفتاب.......همدم و هم صحبت آن ماهتاب

گفتگو با ماه پند و حکمت است ............حکمت و دانش به سان قدرت است

شهپر و شهبال و شهبازیم ما ..........همچو مرغان پر ز آوازیم ما

چون ملاءک میده بر من سلام ..............من شکوه آسمانم یک کلام

غرش عشق است ای فریاد من.............یادگار من همین فریاد من


تقدیم به شما عزیز
  • مهدی بردیا
  • درود دوست گرام دنبال شدید اگه شماهم دنبال کنید سپاسگذار میشم
    اه
  • د‌ل‌باخته ..
  • آخ...
    سقوطی تلخ
  • فاطمه سلیمی
  • پس از سقوط بیاموز پرواز ها را
    زقعر کوه برو تا ابر 
    ز شادی خود پر کن آسمانت را
  • امید می نویسد
  • زیبا بود
    +
  • نیکنام لامعی
  • دوست عزیز اگر در زمینه ترانه گویی هم مهارت دارین به وبلاگم پیام بدین
    جالب بود...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی